Rabatter för scouter

Scouter och scoutkårer kan få rabatt på varor och tjänster.

Om något företag behöver ett bevis på att du är medlem kan ett Medlemsintyg hämtas från din inloggning på Scoutnet.

OUTDOOR-EXPERTEN
Scouter erhåller 15% rabatt hela sortimentet. Gäller enbart i butik och på ordinarie priser och går ej att kombinera med andra rabatter och erbjudanden. Gäller ej på elektronik samt cyklar.

PANDURO
Scoutkårer får 15% rabatt i butik. Förutsätter registrering av scoutkåren som kund i butik vilket kan utföras av scoutkårens firmatecknare, oftast ordförande eller kassör. Betalning mot faktura.

RESERABATT MED SJ
Billigare biljetter på tåg, främst för biljetter som kan avbokas. detta för att kunna köpa biljetter till arrangemang på ett tryggt sätt. Bokas enklast via inloggning på Scoutnet.

MABI
Scouterna och Mabi Hyrbilar har nu ett avtal för hyra av personbilar, minibussar och skåpbilar. Bokning sker via webben med en kampanjkod eller genom att kontakta Mabi och registrera kåren.

BRODYRMÄRKEN
Brodymärken brukar ge scouter 10% rabatt.

PARACORD

Paracord brukar ge scouter 15% rabatt.

ÖVRIGA ERBJUDANDEN
Fler erbjudanden och rabatter finns på scoutservice.se.